Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je per mail een bevestiging met een overzicht van de bestelde artikelen. Ook kun je de status van de bestelling terugvinden in je account.
De bevestiging email wordt automatisch binnen enkele minuten verzonden na het plaatsen van je bestelling. Als je dit bericht niet ontvangt, is deze wellicht niet door je spamfilter gekomen. Controleer ook of je geen spelfout hebt gemaakt in het opgegeven emailadres. Is dit niet het geval, neem dan even contact met ons op.
Als de bestelling nog niet is verwerkt/verzonden, kan je wijzigingen doorgeven middels het contact formulier of door een reply te sturen op de ontvangstbevestiging. Het doorgeven van wijzigingen geeft geen garantie dat deze tijdig doorgevoerd kunnen worden.
Als je bestelling al verzonden is, kun je deze na ontvangst retourneren of eventueel weigeren aan de deur.
Bestellingen welke op werkdagen voor 15.00u geplaatst zijn worden over het algemeen dezelfde werkdag verzonden met PostNL. Je ontvangt de bestelling de werkdag na verzending.
Zodra de bestelling is verzonden ontvang je een track & trace om de zending te volgen. PostNL bezorgd in de regel het pakketje de volgende werkdag nadat het verzonden is. Helaas kan het door drukte of onmacht voorkomen dat de levering vertraging oploopt. Duurt het echter erg lang en geeft de track & trace geen informatie weer, neem dan contact met ons op.
Of je thuis moet zijn voor ontvangst hangt af van de zending. Een bestelling van een klein artikel versturen wij binnen Nederland in een brievenbus pakketje. Hier hoef je dus niet thuis voor te blijven. Grotere bestellingen of artikelen welke niet in een brievenbus doosje passen worden in een pakket verzonden waar je thuis voor dient te zijn.